TERKINI :

Monday, April 10, 2017

DAH HABIS KA LEBAI YANG BERANI?

Sebelum ni aku ajak NYDP Lebai Kawasan Sik untuk berwacana isu perjuangan talian hayat depa. Siap hantar surat rasmi. Sampai ke hari ni jawab pun tidak sebaliknya buat2 tak kenai.

Malam tadi aku ajak NAIB PRESIDEN melalui whatsapp.. dah baca tapi sampai hari ni tak berjawab:

Takkan nak suruh aku ajak PRESIDEN kot?? Aku pun reti kedudukan aku tak la sampai tahap tu tapi pak2 lebai ni semua dah tak ada yg berani ka?

Kalau ada pun cybertrooper bangang yg tak ada rupa lps tu nak berdebat kat fb... kahhhhhh bodoh kan...

Sekali lagi la aku nak ajak mana2 pimpinan lebai dlm AJK PUSAT tu, jom kita berwacana bersemuka... kita pakat bentang hujah kita.

Hujung bulan ni ada muktamar di Batu 9 Kedah. Letak 1 slot untuk kita berwacana.. jangan hangpa pulun ceramah syok sendiri tuduh org tp org tak boleh jawab..

Macamana? Mau?? Kalau tak berani malu la kat Umno.. Umno ada jugak Nazri Aziz yg berani bukan mcm Rahman Dahlan.

Zulhazmi Shariff

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...