TERKINI :

Sunday, January 1, 2017

2017: 'Mahathir doakan semoga kita semua selamat'


SHAH ALAM - Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Tun Dr Mahathir Mohamad menzahirkan harapan supaya rakyat Malaysia, termasuk dirinya untuk melipat gandakan usaha bagi mendepani tahun 2017.

Mahathir menerusi catatan terbaharu di blognya www.chedet.cc, menegaskan usaha yang lebih diperlukan agar tahun hadapan menjadi tahun yang lebih baik untuk kita semua.

"Bukanlah niat saya untuk bersyarah agama pada hari yang mulia ini. Hanya ingin mengingat diri saya dan mungkin pembaca bahawa usaha diperlukan oleh diri saya/kita supaya akan terselamatlah tahun 2017, tahun baru ini, Insya-ALLAH," katanya.

Mahathir yang juga merupakan bekas perdana menteri itu berkata, sudah menjadi lumrah bahawa pada permulaan tahun, kita membuat resolusi berkenaan sesuatu yang baik yang akan kita amalkan pada tahun baru ini.

"Saya tidak akan beritahu sesiapa apa dianya resolusi saya. Tetapi Insya-ALLAH akan saya cuba amalkan sepanjang 2017," katanya lagi.

Dalam pada itu, Mahathir mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2017 kepada seluruh rakyat Malaysia, dengan disertainya seuntai doa.

"Mudah mudahan ALLAH akan mencurah rahmat kepada kita rakyat Malaysia,"katanya.2017: 'Mahathir doakan semoga kita semua selamat'

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...