TERKINI :

Sunday, June 19, 2016

Terimalah hakikat sebenarnya PAS hilang 70% undi dari apa yang diperolehi PRU13 dahulu

Walaun PAS bukan tahu apa pasai Politik.. depa dok perasan jadi tentera badar bulan pose ni.. depa dok bayang Amanah dok hilang Deposit mcm kat Sarawak..

kalau komen jer, dok sebut Amanah hilang Deposit.. last2 PAS hilang  70% Undi.. baru tahu..rupanya hat Undi PAS selama ni, 70% tu bukan org PAS... itu pun pasai UMNO bantu PAS main isu Perkauman ngan Hudud..kalau tak PAS tinggai 20% lah dari PRU13...

nak sedap kan hati, kata kami sorang2.. korang pakat ramai2.. padehal hangpa pakat dgn UMNO.. siap guna TV3 lagi.. ini kawasan luar bandar..kalau kawasan bandar dan separa bandar , lagi besar lah PAS kena titik..

hakikatnya..

Sungai Besar
PRU 13 - Undi PAS 18 ribu - PRK hari ni - Tak Sampai 7 ribu

PAS hilang 12 ribu undi..

Kuala Kangsar
PRU 13 - Undi PAS 14 ribu - PRK hari ni tinggai 5 ribu..

PAS hilang 8 ribu undi..

Kalau Tak sedar.. tak muhasabah lagi tak tahu la... kami tak kata kami kuat..PAS yg dok selalu dok cakap bongkak, cakap besar perasan kuat..

PRU 14 toksah bayang Selangor ngan Perak la.. Kerusi Marang ngan Kelantan pun PAS tumbang.. kalau Kelantan tumbang..

jgn kata nak buat Hudud..nak buat Kuliah agama kat Masjid pun jgn harap... kat Terengganu dulu, UMNO rampas, dgn Masjid2 PAS depa pi runtuh.. masa tu baru kenai mana satu anti Islam...

Nukilan
IpohMali

#prkkualakangsar #prksungaibesar #amanah #pakatanharapan #selamatkanmalaysia #pasumno

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...