TERKINI :

Monday, June 20, 2016

Jika hilang kuasa jangan kata nak buat HUDUD, nak berkuliah dalam masjid pun akan kena halau macam dulu-dulu

Ipoh Mali

http://1.bp.blogspot.com/-zIt0_3hJ4Os/TwlFrt1FE-I/AAAAAAAAAeU/N_RdrdWdwjc/s1600/pakatan-rakyat.jpg 

Ostad dan Walaun PAS punya melabun.. kononnya bila kita tegas laksana Hudud.. Kita perguna kan agama untuk Politik.. berpisah dan bermusuh dgn DAP... lakukan pendekatan berbaik2 dgn UMNO... PAS akan dapat kembalikan sokongan Melayu kepada PAS.. Orang UMNO akan ramai2 berhijrah kepada PAS.. PAS punya sembang macam dia menang dah undi Melayu... pegi banding dgn Amanah..tak ker giler puak ni..

Depa sedar tak keputusan semalam 70% Undi Melayu pergi kepada UMNO ? depa sedar tak PAS berkongsi 30% Undi Melayu dgn Amanah .. Undi UMNO sikit pun tak pergi pada PAS.. PAS jer yang hilang 96% Undi Cina.. dan 30% Undi Melayu kepada Amanah berbanding PRU13.. 

kalau inilah bandingan nyer.. PAS akan hilang Kelantan.. dan hilang kerusi hampir kesemua kerusi Parlimen.. masa tu jgn kata Nak buat Hudud.. nak bagi Kuliah kat masjid pun kena halau mcm UMNO rampas terengganu dulu.. ni lah pandai2 nya Haji Hadi.. hari2 dia maki DAP.. Fitnah DAP.. last2 yg lawan PAS tu bukan DAP..tapi UMNO.. Undi2 orang Melayu tu bukan pergi pada PAS..tapi pergi pada UMNO...

Tu sebab..kita boleh berpegang pada Prinsip Islam..tapi bila kamu terjebak dgn Politik Fitnah dan Perkauman.. kamu dah tak dipercayai..kamu hilang maruah dan harga diri.. UMNO sebenarnya bukan mahu jadikan kamu isteri pun.. dia cuma berbaik dgn kamu untuk Lacurkan PAS dalam Politik Malaysia.. 

PAS hanya jadi Pelacur Politik UMNO.. yang lebh teruk PAS jadi pelacur agama.. Hilang Maruah agama dan Prinsip diri terjebak dalam Politik fitnah dan perkauman..

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...