TERKINI :

Wednesday, November 26, 2014

BULI BOLA : FAM penakut dengan Persatuan Bolasepak Singapura

oleh AnakKedah007

Dengan apa yang berlaku kepada para penyokong bolasepak Malaysia darah gua sekali lagi menyirap dengan kelaku busuk mereka ini.

Sudahla sebelum ini nak main di negara mereka kena main atas padang rumput tiruan...macam pelaq aja kelaku tuu dan kini bila penyokong nak pie tengok pula depa buat kelaku di sempadan depa...

Apa punya malang nasib negara yang nama MALAYSIA nie...orang luaq buli sekupang dua sahaja.... cakap kat Singapura jika tak ada padang bolasepak rumput asli baik tak payah jadi tuan rumah...main futsal bolehlah atas padang tersebut....FAM pun satu orang buli macam tu pun gagah dok tebiang nak pie main jugak...boikot aja senang cerita.....

Nie mai bab dok tahan penyokong MALAYSIA pulak kat sempadan... macam nie punya kelaku pun MALAYSIA boleh dok sopan santun lagi.... TARIK DIRI aja apa nak susahnya... dok biaq orang luaq buli kita sekupang dua jaa.....



FB KJ : KLIK SINI


Sumber : KLIK SINI

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...