TERKINI :

Friday, November 7, 2014

Adakah KEDAH akan kehilangan KM18..???

Hijaukuning.Com

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/s851x315/10003480_844772955555183_4313018827963395362_n.jpg?oh=cb7ecbc23d26dda9f4e52c14dcd92066&oe=54F1D053&__gda__=1424798702_20f88c2e4a48fdedd29dd97ed0bba477

Hat ni Bang Chik kutip-kutip dari beberapa posting oleh admin KM18 dan ahli keluarganya sendiri..hangpa pun mungkin ada baca dah kot nohh..




1) Hoben jang hoben ka gomo kelate gomo..salah satu pasti disarung KM18 musim depan
2) KM18 beri bayangan akan tinggalkan hijau kuning..selepas gagal capai kata putus bersama kfa
3) Sedih berbicara ngan adik aku tadi...apa pun aku harap dia blahhhh btoi kali ni...biar jasa jadi taik

**Jauh dilubuk hati Bang Chik, elok lah KM18 berhijrah ke pasukan lain demi masa depan karier beliau..Kita tahan pun tak guna kalau pihak pengurusan memang dah macam tu..Apa sekali pun (ayat azraai Khor ) Bang Chik respek dan salute kat KM18 kerana selama ni setia bersama pasukan HijauKuning walaupun beberapa kali mendapat tawaran lumayan dari pasukan lain..

P/S: Hangpa tunggu nanti Bang Chik cerita pasai BB7 plak noh...la ni bagi masa BB7 dengan skuad kebangsaan dulu..

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...