TERKINI :

Sunday, November 3, 2013

KANTOI Sg Limau : Pak Cik yang nangis dalam TV ngaku ahli PAS tu sebenaqnya UMNO....!!

Zaman sekarang zaman internate nak habaq hangpa... jenih nak maklumat pakai tekan atas tapak tangan jaa.. dulu jika keluaq berita pakai dok caya berita tu laa... tapi skrg keluaq berita ka MONGGOLIA on the spot boleh tanya org sana betoi ka tak betoi satu berita tuuu...

macam berita ahli PAS masuk UMNO nie... bab nie dulu-dulu ok lah tapi skrg sudah susah dah orang semakin pantas mencari maklumat.... tengok Pak Long nie kan dah kantoi orang kampung boleh kenai dia sapa...

Last nak busuk nama BN jugak.... nasih mu la BN oi...


No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...