TERKINI :

Sunday, June 9, 2013

Bumi Johor sudah tergadai kepada 130,000 warga asing... Tahniah UMNO...!

Aduhai..memang betoi la dok nyanyi lagu ANAK KECIL MAIN API.... BUMI DI PIJAK MILIK ORANG.... 

Baru tau rupa-rupanya 130,000 org warga asing miliki hartanah di Johor... itu baru di Johor.. macamana dengan negeri lain.... pakat tanya dalam DUN laa nanti noooo...


2 comments:

zavckk said...

Tahniah rakyat Johor Umngok Takzim.aku nak buat kira2 bodoh lah.1 orang asing beli paling bangsat 5 ekar kalu 130k warga asing beli korang kira la sendiri.10 tahun akan datang AKU PASTI RAKYAT JOHOR AKAN MEREMPAT DI NEGERI SENDIR.ini lah kerja Umngok yg korang bangga2kan.selamat berhijrah dlm 10 tahun akan dtg.sejarah kesultanan johore dimana sultan nye merempat dari satu tempat ke satu tempat pa sti akan berulang,tapi kali ini Rakyat Johore pulak akan merempat

S.A.Hamid said...

Hanya 130,000 unit harta dimiliki oleh warga asing.Pada tahun 2010, jumlah penduduk di negeri Johor ialah 3.35 juta penduduk.[3] Ini menjadikannya negeri ke-2 paling ramai penduduk di Malaysia. Majoriti penduduknya ialah berbangsa Melayu iaitu lebih daripada separuh penduduk Johor. Selain itu, kumpulan etnik ke-2 terbesar ialah kaum Cina (35.4%) diikuti dengan kaum India (6.9%) dan kaum lain-lain (6.6%). Baru 3.88%. Saya rasa tak terjejas pun kepentingan negeri Johor. Apa yang admin kedahlanie dok kalut sangat ni...Plan ekonomi negeri Johor mungkin dah mengambil kira semua pembelian tersebut.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...