TERKINI :

Monday, May 13, 2013

Presiden PAS Pertahan Pengkhianat2 Kota Damansara

oleh Tulang Besi


 
Maklumat Tulang Besi dpt dari mesyuarat AJK PAS Pusat tadi, Presiden PAS mempertahankan habis habisan pengkhianat2 yang bertanding atas tiket PAS di Kota Damansara.

Bayangkan permintaan Perhubungan Negeri PAS Selangor melalui mesyuarat Perhubungan Negeri telah memutuskan untuk menghadapkan mereka2 yang terlibat menjadi calon PAS Kota Damansara kepada JK Disiplin.

Presiden PAS telah menolak mentah-mentah keputusan ini. Sehingga ke akhir mesyuarat PResiden sanggup bertekak dan mempertahankan pengkhianat2 tersebut dari diambil tindakan disiplin.

Kedegilan Presiden ini sama seperti waktu diberitahu kepada beliau berkaitan dengan pentingnya Azizan diganti. Presiden lah yang mempertahankan Azizan untuk kekal sebagai calon.


Akhirnya, kedegilan Presiden telah menghadiahkan negeri Kedah kepada Barisan Nasional/UMNO.

Mungkin jugak kita kena faham mengapa Presiden mempertahankan pengkhianat2 Kota Damansara itu.

Mana mungkin Presiden sanggup membiarkan menantu beliau dihadapkan di hadapan JK Disiplin serta dipecat dari menjadi ahli PAS?
Menantu lebih penting dari disiplin parti.
Menantu punya pasal, khianat kawan pun takpa.
Itulah ajaran Islam, kot?

TULANG

5 comments:

awalli agro said...

Siapa Pengkhianat ? Orang surug mengaji malas.Siasat dulu sebelum menuduh.Tanya Orang Kota Damansara Mengapa Ustaz Rizuan bertanding.Jangan Main hentam keromo.TGHH tahu tahu nak buat .Demi PR tak semestinya prinsip digadai ..

Reezrich said...

Wahhh, best betul si TB ni mengomel psl ajaran Islam. Sbg ahli parti yg khianat dgn mdedahkn hal mesyuarat dlmn parti itu ajaran Islam ker?

Memburuk2 presiden parti sendiri di khalayak itu, apatahlagi parti itu mperjuangkn Islam - ajaran Islam ker?

Biadap dgn presiden parti itu ajaran Islam ke?

Menuduh seseorg tanpa bukti dan skdr berdasarkn prasangka jahat itu juga ajaran Islam ke?
Memang mudah menuduh org khianat, tp ingat, 1 jari yg menunjuk org, 3 jari akan menunding pd diri sendiri...

Pas memang parti yg x perfect, klu sesiapa yg x suke, tau hanya nk melihat keburukan pimpinan aje, lebih baik angkat kaki berambus, masuk PSM yg dipertahankn dan disanjung2 sgt tu...

lya syah said...

hahaha awatla hang bodoh sgt wieeee...hang amik maklumat dr puak2 yg dh x suke presiden ni..klu dia bodoh hang jgnla bodoh mcm dia juga....

lya syah said...

hahahaha oiiii maklumat dr mana hang amik..klu umno de tv1 tv3 suku utusan meloya berita hairan..puak2 dlm pakatan de juga haprak2 nye..klula dia dh bodoh apsl hang juga bodoh dok amik maklumat dr sampah letak kat sni hahahahah ....

Paalifsin Mat said...

tah...tok guru sebutkan PSM sanjung Karl Max..bukan sebab dia sosiolis..yg PKR bertanding di Semenyih apesal tak suruh anwar ka wan azizah letak jawatan...dia tu ulamak besar...memangla tak maksum tapi ijtihad dia dapat pahala...org semayang bang..buat istikharah..dah tarik diri pun nama ada lg dalam kertas undi dan nak buat mcm mana org undi..jgn burukkan tok guru la ...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...