TERKINI :

D - Iklan@KLN - RM100 sebulan


http://utusandaily.blogspot.com/2014/11/4-hotel-paling-unik-di-malaysia.html

http://1.bp.blogspot.com/-4-OeBar0Z5E/VClwdCryreI/AAAAAAAAYmU/D45mzR3ZKHo/s1600/output_PvvRXl.gif

http://3.bp.blogspot.com/-X4oGprGPQ_o/U__aUw7F5ZI/AAAAAAAAYJs/I8RfxsvTg7U/s1600/paksu%2B1.gif
30/11/2014



Thursday, April 11, 2013

Kejutan NGERI dari kem Najib...




Salam semua...
Pandai sungguh Najib buat gempaq, kering darah Mak Long hang. Huh, Umno kalau pasai gempaq keling cukup menjadi... haha... Najib kata depa nak buat kejutan dalam senarai barisan calon-calon BN... kehkeh...

Memang la dua tiga hari nih bab parlimen dibubaqkan dah jadi berita hangat. Panaih berapi ngan cerita muka Najib yang nampak tak hepi dalam tivi, macam sukatakrela jaa... ngeee...

Dalam keadaan muka menahan berak tu la Najib Razak berkata akan ada kejutan dalam senarai calon-calon BN. Kejutan yang bakal membuatkan banyak jantung akan terhenti, terutama jantung-jantung tua dalam senarai Umno... kehkehkeh...
Hangpa percaya ka dengan tapisan ala pejam mata dari SPRM kat calon-calon Umno / BN tuh... haha... Sudah la Najib oii, hang pi gempaq makcik felda boleh la... buat cerita kat mat gian mesti la depa suka... Sikit pun Pak Long tak kelapaq nak terkejut... Pak Long tau dah senarai calon-calon kejutan hang tuh...

... mesti ada punya kaki rasuah yang tercalon sebagai calon
... mesti ada punya kaki kelab malam terpilih jadi calon
... mesti ada punya yang terpalit dengan pembunuhan pun boleh jadi calon
... mesti ada punya mangkok yang dituduh perogol sebagai calon
... mesti ada punya puak terlibat dalam kes 'khalwat Port Dickson' jadi calon
... mesti ada punya yang songlap duit rakyat pun terlantik jadi calon
... mesti ada punya kaki botoi jugak terpilih jadi calon
... mesti ada punya orang yang ditangkap berjudi jadi calon
... mesti ada punya pelakon video lucah pun jadi calon
... mesti ada punya orang yang berbilion dari hartanya diragui, pun jadi calon
... mesti ada punya orang halaikan yang haram, haramkan yang halai jadi calon
... mesti ada punya ulamak "cari makan" jugak berjaya jadi calon
... mesti ada punya orang yang ada saham arak dan judi jadi calon
... mesti ada punya calon yang tak tau langsung jenih-jenih najis pun tercalon

Iskk... hang sambung sendiri la Najib oii, lenguh jari Pak Long nak tulih. Takkan hang tak kenai kot anak-anak buah hang... haha...
 
http://paklongonline.blogspot.com/2013/04/kejutan-ngeri-dari-kem-najib.html

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...