TERKINI :

Friday, February 8, 2013

UMNO Kedah pie tengok konsert separuh bogel tu buat apa..!!!

oleh AnakKedah007

Ha Ha Ha..aduhai Mat Bashah.. nampaknya pakat kantoi macam tu ja hangpa kena putaq dengan geng pakatan rakyat..itu la buat kerja apa satu study dulu baru tembak...nie dak main cakap je walaupun isu tu nak kena balik kat batang tubuh hangpa....

Antara sebab-sebab inilah Najib dah tak bagi gerak kerja kempen nak tawan Kedah nie kat hangpa dah....dia serahkan semuanya kat geng third party..... cuba hangpa tengok apa Soo Nee jawab pasai konsert nie..

"dia kata konsert nie untuk geng MCA & GERAKAN..seba depa nie bantah sangat garis panduan persembahan di tempat awam yang dikeluarkan oleh Kerajaan Negeri...yang mana suruh pengajur memastikan artis yang buat persembahan kena berpakaian sopan..konsert nie sebenarnya dibuat secara tertutup dan hanya masyarakat cina saja yang terlibat..."... Sebelum ini MCA & GERAKAN begitu lantang kata Kerajaan Negeri hendak menyekat persembahan untuk masyarakat cina...


tetapi kerajaan negeri kata itu untuk persembahan ditempat terbuka yang mana ada orang Islam boleh pie tengok..benda nie tak boleh sebab orang Islam tak boleh terlibat dengan persembahan sebegini...jika orang cina nak buat ianya kena buat tertutup....

Tetapi jenis basa nak bantah dan bangkang nie....hangpa kira nak bangkang saja...last bila Soo Nee nie buat lagu nie..nah ambik semua pakat melenting...baru ada akai...hari tu hangpa bantah kata Kerajaan Negeri zalim tapi bila orang buat konsert nie nak kata hangpa boleh..tup tup hangpa suruh ambil tindakan pulak...eishh eishh letih tengok kelaku hangpa berpolitik...

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...