TERKINI :

Thursday, December 6, 2012

Ulamak Muda UMNO aka Fathul Bari - Jangan Silap Buat Pilihan Macam Rakyat Mesir Angkat Morsi..!!!

tu dia aih akai ULAMAK MUDA UMNO... dey mangkok yg dok bising tu skrg nie ialah UMNO MESIR yang kalah pilihanraya suara yg bising tu tak sampai 1/10 pon bunyinya namun media menunjukan suara mereka tu mcm hebat dah besar...sedangkan berjuta rakyat mesir turun bagi sokongan kepada Mursi.... KO BN KO UMNO...

Idea UMNO sebijik Idea rakan mereka di ISRAEL..!!!

oleh AnakKedah007

Sekadar akai LUTUT UMNO tuu kita dah tau dah mana JANTAN mana BETINA..!!!

Blogger BN nasihat puak BN jangan cuba Jolok Bekas KPN MUSA HASAN...!!!

MENJOLOK BEKAS KPN,MUSA HASSAN SEPERTI MENJOLOK SARANG TEBUAN


Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan bukan lah seorang yang mudah diheret ke gelanggang politik. MR pernah berbual mesra dengannya ketika diperkenalkan oleh Allahyarham Dr Rastina Majid.

Beliau seorang yang mesra dan telus dengan perinsipnya yang tersendiri. Banyak perkara yang beliau tahu tentang kecurangan politik yang orang tidak tahu. Maka tidak hairanlah jika Musa berpendirian teguh untuk tidak terlibat di dalam mana-mana parti politik.

Mungkin Musa keciwa semasa beliau menjadi KPN ada tangan-tangan ghaib politik yang terlibat dalam tugas beliau seperti isu Bersih di mana menteri juga memberi arahan sehingga pegawai bawah sukar menjalankan tugas. 

MR kira Menteri Dalam Negeri yang seringkali dilabelkan sebagai lembik dan kulai terpaksa bangun menunjukkan beliau itu keras. 

Hangpa Jangan buat lupa program himpunan ESOK..!!!



KUALA LUMPUR: Himpunan Kebangkitan Rakyat terus bersemarak lagi esok, 7 Disember bertempat di Stadium Sultan Abdul Halim, Suka Menanti, Alor Setar, Kedah.

Himpunan Kebangkitan Rakyat bagi peringkat negeri Kedah ini akan dimulakan seawal jam dua petang dengan segmen Bicara Wanita Pakatan Rakyat.

Kemudian diikuti persembahan kebudayaan, konvoi dan pidato kira-kira jam tiga petang, dan seperti biasa segmen kuliah perdana Ustaz Azhar Idrus dijadualkan jam lima petang.

Tujuh malam, para peserta himpunan bersolat Mahgrib, diikuti munajat perdana dan solat Isyak berjemaah.

Selepas itu, sesi ceramah oleh pimpinan Pakatan Rakyat diadakan jam sembilan malam.

Isu SAMSENG di Gombak - bila Buat ceramah tak laku, orang ceramah ko nak ganggu..

Catatan Mohamed Hadi Al-Majwi,


Sepanjang ingatan aku yang bermastautin kat area sini, sudah beberapa kali Pakatan buat ceramah kat masjid Zakaria tu, takde hal pun..

Cawangan Umno yang depan masjid Zakaria pun adalah sekali dua buat ceramah kelompok panggil tokoh-tokoh sendu ex-Pakatan, tapi biasalah kerusi lagi ramai dari pendengar.

Semuanya berlaku tanpa sebarang kekecohan..yang terdekat, kat Sungai Chinchin pun Pakatan biasa buat ceramah, takde kecoh pun

Punca kecohnya satu je, sebab first time Anwar turun situ..tu yang habis menggeletar jadi paranoid..sebab kalau nak kira Anwar turun Gombak, kat area Gombak ni banyak kali dah Anwar turun, kat AU, kat Pinggiran, tapi tak kecoh pun..

UMNO kata PAS takut DAP... Tapi MCA pulak kata DAP takut PAS.. yang mana satu betoi nie BN oi..???

Bajet agama naik 300%: BN tuduh DAP menuju Islamisasi

Pengerusi BN Pulau Pinang Teng Chang Yeow mempersoalkan sama ada kerajaan negeri kini menuju ke arah Islamisasi dengan membangkitkan bahawa peruntukan bagi hal ehwal agama Islam meningkat 300 peratus tetapi tidak banyak diberikan kepada Dewan Perbandaran Cina Pulau Pinang.

"Ketua Menteri Lim Guan Eng selalu mengusik pemimpin sebelumnya Koh Tsu Koon takut kepada Umno tetapi semasa pentadbiran (Koh), tidak ada begitu banyak peruntukan untuk majlis agama Islam,| katanya seperti dipetik dalam akhbar berbahasa Cina.

"Lim lebih takut kepada PAS. Mereka hanya menang satu kerusi di Pulau Pinang, kenapa mereka perlu takut (kepada PAS) seperti ini?," katanya dalam satu majlis makan malam anjuran MCA di Bagan – kawasan parlimen yang diwakili Lim – pada Isnin lalu.

Kenyataan berkenaa, seperti disiarkan di akhbar semalam, tidak dipersetujui Lim yang berkata "Ini adalah satu sentimen rasis yang sangat jahat kerana ia memberi gambaran bahawa hak orang bukan Melayu atau bukan Islam dipinggirkan".

Lim berkata kenyataan daripada pemimpin BN itu tidak akan disiarkan dalam akhbar berbahasa Melayu seperti Utusan Malaysia yang dimiliki Umno.

Sebaliknya, akhbar tersebut, akan menggambar beliau sebagai "anti-Melayu dan anti-Islam", kata Lim.

Pencipta lagu "ANAK KECIL MAIN API" disahkan mahkamah tinggi melakukan konspirasi jahat..!!!

PENCIPTA LAGU "ANAK KECIL MAIN API" DISAHKAN OLEH MAHKAMAH TINGGI MELAKUKAN KONSPIRASI JAHAT TERHADAP SEORANG PENSYARAH KANAN UNIVERSITI UTARA MALAYSIA!!!!!


Pencipta lagu yang membuat ramai Mak Cik- Mak Cik ,Pak Cik- Pak Cik UMNO termasuk anak-anak muda di PWTC menangis teresak-esak, "ANAK KECIL MAIN API"  telah didapati menjalankan konspirasi terhadap seorang pensyarah kanan UUM sehingga terbantut dan menyekat kenaikkan pangkatnya.

Mana dia Senarai Harta AJK PEMUDA PAS... masa muktamar bukan main geger gempita..???

Masa muktamar tiga minggu lepas geger gegok pakat setuju nk istihar harta selepas ketua pemuda pas istihar harta. Sekarang senyap sunyi jeee mana dia AJK PEMUDA yang lain takan kelaku macam UMNO jugak kot...???

Pembohongan UMNO BN Gombak dalam isu 'samseng' di bongkar...!!!

Video dan gambar penyokong BN kena serang pula tersebar.

Wow.

Lelaki ini ialah penyokong bn. Lelaki ini mendakwa penyokong pr baling batu kat dia. Jap. Korang tengok gambar dia sat.



Lelaki ini mendakwa tetiba2 je ada orang baling batu kat dia. Kalau korang baca di wall penyokong bn dorang cakap provokasi dicetuskan oleh orang pr. Tetapi jangan nak temberang la. Lelaki di atas dah menafikan kata2 pembohongan korang. Padan muka beb.

Konon nak menipu. Last2 member sendiri kantoikan.

kah kah kah

Lihat video kat bawah neh sat ;



Apa yang penyokong umno di atas nyatakan ;

1. Mereka berkumpul di kawasan ceramah PR.. untuk melihat apa yang berlaku. <== perbuatan yang menimbulkan provokasi awal sehingga meleret kepada pertelingkahan di akui sendiri oleh penyokong umno.


2. Mereka kata mereka ada buat program juga. Tapi bila dsai datang, dorang berkumpul untuk melihat suasana..

Adakah SAMSENG SELANGOR akan bergabung dengan SAMSENG BALING KASUT untuk kacau Prog. Himpunan Rakyat esok..????

Samseng UMNO Selangor sedang bergerak ke Kedah?


Oleh: Mat Kering Bakaq Bata

Tinggal beberapa jam lagi menjelang Himpunan Kebangkitan Rakyat yang akan diadakan di Stadium Sultan Abdul Halim, Suka Menanti... cuma 1 km dari rumah MK. Sudah dua malam MK dan rakan-rakan PAS, PKR dan DAP bertungkuslumus gantung bendera parti di semua laluan masuk ke tempat himpunan diadakan. Penganjur cuma sedia nasi bungkus dan minuman, semua kerja yang dibuat oleh petugas yang terdiri dari anak-anak muda ketiga-tiga parti adalah percuma. UMNO boleh buat ke macam tu?

Dengar cerita program Jelajah Rakyat yang dianjurkan oleh PKR di Gombak telah diserang oleh kumpulan samseng UMNO oleh seorang tok guru silat. Patutnya seni silat warisan bangsa Melayu digunakan untuk meninggikan martabat bangsa tapi digunakan untuk menyerang bangsa sendiri, memecahbelahkan orang Melayu Islam di negara ini. Tok guru silat ka tok guru ajaran sesat macam ni...

Kena AJAQ macam nie jaa mana blogger-blogger UMNO yang dok buat kerja adu domba fitnah memfitnah nie..!!

PAPAGOMO Sedang Disaman RM10juta kerana Fitnah


Kebetulan Tulang Besi mendapat maklumat dari seorang yang rapat dengan team projek menyaman Papagomo ini.

Antara maklumat yang didapati adalah:
1.0 Sepupu Papagomo pun akan dipanggil menjadi saksi Husam Musa untuk mengecam Papagomo dan beliau telah sanggup menjadi saksi.

2.0 Turut dipanggil adalah beberapa orang orang besar di dalam Tentera Laut Di Raja Malaysia kerana mereka yg telah membenarkan Papagomo masuk ke kapalselam Scorpene

3.0 Zahid Hamidi dan SU Zahid Hamidi pun akan dipanggil sebagai saksi

4.0 Tun Faisal UMB pun akan dipanggil sebagai saksi sebagai mengecam Papagomo

5.0 Peguam Papagomo pula kerap minta supaya kes ditangguhkan. Tampak begitu takut Papagomo ini untuk berhujjah dalam mahkamah.

6.0 Diberitakan selepas ini ramai lagi orang akan menyaman Papagomo ini i.e. Khalid Samad, Nik Nazmi, Elizabeth Wong, Haliza Talha, Dr Halimah Ali dsbnya. Semua nama di atas dan lebih dari itu telah menjadi mangsa fitnah Papagomo. Ada ka Papagomo kata Dr Halimah Ali ditangkap khalwat padahal pada waktu itu Dr Halimah sedang merasmikan program yang disaksikan oleh ratusan orang.

[Selongkaq] UMNO KEDAH didapati meniaga ayaq dengan KRONI depa masa perintah dulu..!!

Kerana Kebodohan dan Kroni Kerajaan BN ..Penswastaan Bekalan Air Langkawi jadi reba kpd. Rakyat Kedah !!!


Perjanjian dengan Syarikat Taliworks Langkawi merugikan 

Di zaman BN, Taliworks dilantik sebagai operator air Langkawi dengan kontrak sehingga 2020. Terma perjanjian sangat merugikan kerajaan negeri kerana kerajaan melalui Jabatan Bekalan Air Kedah (JBAK, sekarang SADA) mengenakan caj kepada pengguna hanya sebanyak RM0.40 untuk satu meter padu air (sekarang RM0.50) tetapi terpaksa bayar kepada Taliworks RM1.80 untuk satu meter padu air. Kadar bayaran terhadap Taliworks itu semakin meningkat setiap tahun seperti tercatat dalam perjanjian.
Penswastaan kepada Taliworks menyebabkan Kerajaan terpaksa membayar RM25 juta setahun sedangkan hasil hanya RM14.0 juta sahaja.

Kadar bayaran terhadap Taliworks itu semakin meningkat setiap tahun seperti tercatat dalam perjanjian. Kerajaan terpaksa tanggung setahun RM25 juta, bermakna RM125 juta untuk lima tahun.

Penswastaan dengan perjanjian yang berat sebelah hanya menguntungkan kontraktor yang dilantik Taliworks Langkawi Sdn.Bhd (TLSB) semasa Osman Arof menjadi MB, ada berapa perkara yang meragukan dalam terma perjanjian penswastaan tersebut.

Himpunan Kebangkitan Rakyat = Himpunan Rosak Akhlak


oleh TAUFIK


Prologue

"Dengan rasa takjub dan bangga diri aku ingin menyeru, kepada segenap susuk dan se-angkasa jiwa penyokong-penyokong UMNO, baik yang tegar mahupun longgar, WAJIB-kan diri anda menghadiri Himpunan Kebangkitan Rakyat yang amat keji ini.

Datanglah wahai pemuda pemudi, putera puteri, makcik pakcik yang mendokong Parti UMNO ini ke majlis yang bakal menghidangkan anda dengan keserakahan nafsu manusia yang bernanah hatinya.

Lihatlah, dengan mata kepala anda, kemaksiatan yang dilaungkan bahkan penzinaan nilai kemanusiaan yang bakal dilakukan oleh pencacai parti PAS, PKR dan DAP. Saksikanlah sendiri gadis-gadis seksi yang bakal menyerikan majlis berhawa syaitan ini.

Ketahuilah wahai jiwa-jiwa yang tenang, betapa bobroknya Pakatan Rakyat menternak haiwan yang kerjanya hanya menganjing-anjing isu, menggonggong cebisan-cebisan kepala lembu ke sana ke mari.

Lihatlah, bagaimana pemuda pemudi menyembah pemimpin-pemimpin dewata mereka yang berbinikan ratu cincin, handbag, rantai yang berjuta ringgit tanda harganya.

Saksikanlah, muslimah-muslimah yang berjoget kaget bertepuk tampar menghilai tawa di simpang dan kaki lima jalanan bersama yang bukan mahramnya."

UMNO jika nak menang pilihanraya nanti sila lakukan ini...!!!

PETUA UNTUK UMNO NAK MENANG PRU 13:- 
1) Turunkan harga petrol, disel, gas cecair 
2) Hapuskan PTPTN 
3) Hapuskan TOL
4) Turunkan harga kereta 
5) Perbanyakkan rumah mampu milik berkualiti 
6) Presiden UMNO kena sambut cabaran DSAI berdebat isu ekonomi, politik, Agama dan pendidikan.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...