TERKINI :

Sunday, November 11, 2012

Banner kata taknak LGBT tangan dok tunjuk FUCK...penyokong mana laa kelaku macam nie..??

Tudia aihh, teruknya perangai puak anti LGBT kononnn.. nak muntah aku tengok

RAKAMAN GAMBAR TIDAK BERDUSTA!!!!

Dari ber'remos P Ramlee' sehingga tidak berambut, masih tidak ada pelapis

oleh Aspan Alias


Tempat yang lapang itu, dulu remos P. Ramlee.
UMNO sudah menjadi parti yang tidak berkepimpinan. Maknanya parti itu sudah kekurangan orang yang boleh memimpin. UMNO tidak pernah membina kepimpinan yang berwibawa kerana pucuk pimpinan tidak suka kepada ‘budding leaders’ kerana mereka merasakan tergugat jika yang pandai-pandai ini naik ke aras politik yang tinggi.
Apa yang pucuk pimpinan bina ialah kumpulan pengampu dan mereka tidak boleh dipanggil atau dikategorikan sebagai pelapis tetapi sebaliknya mereka hanya digunakan sebagai pelapek sahaja. Maknanya mereka di bawah-bawah hanya digunakan untuk melapek segala perbuatan mungkar dalam semua bidang termasuk politik, agama, ekonomi dan sosial rakyat.
Ahli-ahli hanya menjadi pendinding kepada pimpinan yang rasuah dan pelapek kepada segala perbuatan keji dan nesta pimpinan mereka. Contohnya, isu NFC yang terang-terang merupakan isu panas dan boleh membawa maut kepada UMNO itu, ahli-ahli UMNO di setiap peringkat membisu sahaja malahan mereka bersuara untuk mempertahankan pimpinan yang telah melakukan perbuatan yang tidak mempunyai moral pentadbiran dan politik yang asas.
Pemimpin-pemimpin di setiap peringkat inilah yang mempertahankan pucuk pimpinan dengan terus menyokong tindakan hina pimpinan kita. Inilah yang saya sebutkan tadi... Mereka hanya menjadi pelapek dan tidak menjadi pelapis kepada kepimpinan yang kotor itu.

Di mana salahnya kenyataan Nurul Izzah?


Oleh: Sulaiman Ahmad

Utusan Malaysia atau panggilan sinis di kalangan rakyat Malaysia sebagai Utusex Meloya berhempas pulas memutarbelitkan kenyataan Nurul Izzah Anwar. Akhbar yang telah berpuluh kali disaman kerana memfitnah itu hanya menyiarkan kenyataan Izzah yang diputarbelit, tetapi menyembunyikan latarbelakang bagaimana kenyataan itu terbit dan apa maksud sebenarnya.

Ia berdasarkan soalan yang diajukan oleh Siti Kasim, seorang yang dilaporlan penganut Kristian berketurunan Orang Asli berhubung ayat suci Al Quran, Surah Al-Baqarah, ayat 256 berhubung konsep ‘Tidak ada paksaan dalam agama (Islam)….’

Jawapan yang diberi oleh Nurul Izzah memang tepat sekali iaitu tiada paksaan dalam agama bukan hanya untuk bukan Islam sahaja tetapi juga untuk orang Melayu yang sinonim dengan Islamnya. Maksudnya, bukan orang bukan Islam sahaja yang tidak boleh dipaksa mengganut Islam atau mengamalkan ajaran Islam tetapi orang Melayu/Islam juga tidak boleh dipaksa untuk menganut ajaran bukan Islam. Jadi, di mana salahnya kenyataan Izzah itu?

gempar Warga Emas mengamuk dalam ceramah Azmin Ali di Batu Pahat

KELMARIN, ReJaM© sekali lagi menjejakkan kaki di Negeri Johor, iaitu di daerah bersejarah tempat lahirnya United Malays National Organization, Umno iaitu di Daerah Batu Pahat.

Kehadiran ReJaM© kerana menghadiri ceramah Jelajah Timbalan Presiden KEADILAN, YB Azmin Ali ke Negeri Johor di mana jadual program beliau singgah di Kampung Parit Lapis, Taman Nira, Batu Pahat. Kampung ini khabarnya merupakan kubu kuat Umno.

Apa yang ingin ReJaM© kongsikan di sini ialah, salah satu kejadian yang berjaya dirakamkan oleh lensa kamera di mana seorang warga emas penduduk tempatan mengamuk ketika Azmin Ali sedang memberikan ucapan.


Warga emas ini begitu emosional ketika Azmin menyentuh tentang isu Talam di mana berlaku pemberian berpuluh ribu ekar tanah oleh bekas Menteri Besar Selangor, Khir Toyo dan Mohamad Taib kepada tauke cina Tan Ah Chai dan melibatkan kerugian kepada kerajaan negeri apabila tauke cina itu tidak membayar premium.

Veteran Umno Johor mengakui Umno semakin NAZAK..

Rupanya, bukan setakat pemimpin Umno kanan yang terasa bahang kekalahan, malah orang Umno pencen yang pernah makan gaji dengan kerajaan pun sudah mula serabut kepala.

Buktinya, semasa Perhimpunan Agung Tahunan Veteran Umno Malaysia di Kuala Terengganu, Terengganu, pemangku pengerusinya, Mohd Zahid Sirat mengakui, ahli Umno mesti sentiasa berada dalam keadaan bersedia untuk membantu parti menghadapi pilihanraya umum ke-13 yang akan diadakan tidak lama lagi.

Mohd Zahid berkata lagi, ini kerana pilihanraya umum akan datang bukan sahaja menentukan ‘hidup mati’ Umno tetapi juga masa depan Barisan Nasional (BN).

Tambahnya lagi, “Pakatan Rakyat yang diterajui DAP beria-ia untuk menumbangkan BN dan merampas Putrajaya seterusnya mengambil alih pemerintahan negara ini.

Ugutnya lagi, “Kalau ini berlaku, segala yang dinikmati kaum pribumi (Melayu) selama ini dikhuatiri akan terjejas dan terhapus sama sekali,” katanya ketika menyampaikan ucapan dasar pada perhimpunan yang bermula semalam.

Untuk itu katanya, seluruh anggota veteran perlu bersatu dan memperkuatkan barisan bagi menghadapi satu pemilihan yang paling getir bagi Umno dan BN.

Ini dia awek yang buat Untung dengan AES...!!!

[GEMPAR] Rupa-rupanya Wang PAMPASAN BURUH PAKSA UMNO sudah perabih buat MISC..!!

Wang Pampasan Buruh Paksa, dah diguna UMNO untuk tubuhkan MISC rupanya..


Berkatalah dengan penuh mengharap Presiden Persatuan Bekas dan Warisan Buruh Paksa Ke Burma "Kami hanya menunggu masa saja. InsyaAllah, pampasan itu akan dibayar oleh kerajaan Jepun tidak lama lagi."

"Jika segala-galanya berjalan lancar, buruh paksa atau waris mereka dijangka mendapat durian runtuh hasil perjuangan persatuan ini,'' katanya.

"Ayah pernah mengeluh kepada saya dulu. Walaupun kerap kali menghadiri mesyuarat, namun, dia masih belum sempat merasa wang pampasan yang dijanjikan oleh pihak yang berkenaan.

"Ayah cakap, kalau dapat duit tu, kami tak akan hidup susah lagi," kata Mariam anak kepada seorang Buruh paksa yang kini sudah uzur dan tak mampu menguruskan dirinya lagi.. (baca di SINI )

Harapan yang mereka letakkan setinggi langit terhadap Kerajaan UMNO/BN supaya membayar kepada mereka pampasan itu kini mungkin tinggal harapan.

Ini kerana manusia-manusia yang diamanahkan untuk menyerahkan wang pampasan tersebut telah menggunakannya seolah-olah wang tersebut milik mak bapak mereka..

Bila INSANIAH kena SAMAN..UMNO riuh sekampung.. Bila UUM kena saman sunyi sepi suara UMNO..!!


Rosmah menyebok nak duduk sebelah Cong Wei..sehingga Mei Choo terlepas ketepi..!!!

Majlis Perkahwinan Lee Chong Wei Jadi 'Hura Hara' Kerana Rosmah Mansor.. Saksikanlah!!

Kehadiran isteri perdana menteri, Rosmah Mansor ke majlis resepsi perkahwinan jaguh badminton negara, Lee Chong Wei sebentar tadi benar-benar mengejutkan!


Setelah tidak hadir dalam majlis yang sama malam semalam yang dikhaskan kepada para kenamaan termasuk Yang di-Pertuan Agong, Rosmah yang tidak mengikuti Najib Altantuya malam tadi, rupanya kehadirannya malam ini memang sangat memalukan.
Mana tidaknya, Rosmah seolah-olah mengganggu kedudukan kerusi Lee Chong Wei dan isterinya Wong Mew Choo hinggakan beberapa ketika sebelum ketibaan Rosmah, pasangan mempelai ini terpaksa berbual secara menunduk selang satu kerusi jaraknya!

Bola Kedah : Nelson sudah dibumi Hijau Kuning tapi.............!!!!!!!!!


Hampa nilai la semangat Nelson melalui komen peminat hijaukuning dibawah ni:

Dipetik dari @Nik Mohd Syarafan:-

"Dalam kita dok excited nelson balik mai, ptg tadi bila aku bersama Nelson di KLIA slps tiba dari Amsterdam, beberapa perkara yg harus kita ketahui.. 
Antaranya:

1. Nelson diberitahu yg coach Marijo Tot ingin trial Nelson terlebih dahulu sblm buat kptsn. Nelson katakan dia sgt mahu bersama Kedah dan jika ingin trial dahulu, beliau hanya boleh berada di A.star selama seminggu.
2. Jika KFA tawarkan kontrak, beliau mahu jumlah byrn 'sign on-fee' yg setimpal memandangkan beliau adalah free agent. Ini bermakna KFA tidak perlu membayar wang kpd agent yg bertindak sbg org tgh.
3. Kontrak beliau haruslah merangkumi rumah, kereta dan urusan visa.
4. Beliau juga menerima tawaran drp sebuah pasukan berpangkalan di lembah klang, jika KFA tidak mahu atau tidak mampu menawarkan kontrak yg baik, beliau akan kekal di Msia ttp bermain dgn pasukan lain.

Aduhai macam nie ka punya 'sengal otak' Timb Menteri Pendidikan..


Ek eleh....berundur konon... Berundur tengkorak chee hang... Jika berundur awat tak berundur tengah dok pegang jawatan...nie berundur bila dah tak disambung perkhidmatan...najib dah tak kelapaq dah dlm kabinet dia tuu nak cover line habaq la kata berundur....ingat org tak ada akai ka nak pikiaq belit hangpa tuuu...

Tu dia aihh biaq betoi UMNO Sg Petani celaru sampai terra nie...!!!

Shahanim dalang disebalik kehancuran UMNO Bahagian Sungai Petani


Oleh: Cek Mek Molek (Bekas Puteri UMNO Sungai Petani)

Menyampah sungguh aku dengan pompuan sekog ni, sebab dia punya pasailah UMNO jadi pembangkang PR12 lalu... duduk bilik pegawai khas kununnya jaga GLC tapi dok jaga tok det. Apa yang dia tak dapat dari Tok Det, semua laba dunia dia dapat, jadi ahli lembaga pengarah beberapa syarikat, dapat gaji buta sebagai pekerja tetap Syarikat Kumpulan Ladang lagi. Tok Det yang bagi jawatan muhong tanpa payah bekerja. sapa lagi kann pompuan bedebah ni kalau bukan Shahanim Mohd Yusoff Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia yang dapat jawatan tu dari kerja merasuah Puteri dengan kekayaannya serta menjual lenggang lenggok berbudi bahasa bersopan saantun kunun, untuk menipu para puteri walhal kalau belakang orang.. fuhh hanya Tuhan yang tau.

Laa ni dok pulun nak jadi calon Pantai Merdeka, dah tabur rasuah untuk rakyat Pantai Merdeka untuk dapat sokongan. Cuihh ingat orang Pantai Merdeka suka sangat dengan hang, puihh majoriti AJK UMNO Bahagian Sungai Petani menyampah kat hang. Pompuan ni lah kalau hangpa nak tau yang dok pelaga Ali yahya & degeng dan pihak lawan, kalau tanya dalang besaq perpecahan UMNO Sungai Petani niilah orangnya. Bila UMNO Sungai Petani hancoq lebog maka dapatlah kot dia naik jadi Ketua bahagian. Poorah jgn mimpilah Hanim woii, hang naik dulu kerana pengaruh tok Det... laa ni tok Det pun dah nyawa-nyawa ikan. kalau dia nak mai selamat hang dengan dia dgn hang karam sekali.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...