TERKINI :

Monday, September 3, 2012

Video PERKASA buat kacau dalam Masjid Pumpong Alor Setar



komen dari facebook:

1] laaa kuliah belom bagi lagi dah kata nak cakap politik...dengaq la dulu dia nak cakap apa...yang dok buat kalut buih tu buat apanya...mai bercakap pulak bukan saja2 masuk buta ceroboh mcm hgpa mai ceroboh nie..tok imam bagi kebenaran...jadi salah tangmananya..tak suka pie report kat majlis agama ka kat polis ka yg mai dok terpekik terlolong dalam rumah Allah nie buat apa nak tunjuk hero kat sapa..tak hormat kat anwar dan tok imam pon hormatlah sikit kat rumah allah...akai ada kaa..awat hgpa ingat dengan kelaku 'macho' hangpa nie orang akan suka orang akan bangga... mau dok hilang undi lagi ada laa...buat laa lagi..

2] Kemarin dulu Najib mai Kulim lepas tu pi Aloq Setaq tak sapa pun teringin nak buat kacau, kami bg stadium lg kat hamga... Awat hari ni Anwar mai Kedah hampa kalut dok pi ganggu majlis dia? Dunia mana hampa dok ni?

1 comment:

lijitra said...

perkasa yg tak perkasa yg tak dak akai.semoga Allah laknat golongan ni.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...