TERKINI :

Monday, September 3, 2012

MADA Janji Tak Di Tepati.... dah 5 tahun rakyat sengsara... depa buat bodo sahaja..!!!

Jalan : Kg. Pulai Tokai – Kobah
Selenggaraan : Mada Simpang Empat
No. Jalan : C4 Pulai
No. Tiang TNB : AB/A 30 hingga KP/A 19/2

Orang-orang kampung dah puas bersabar. Ketua unit dan JKKK kalau rasa tak boleh nak buat kerja, tolong bagi kat orang lain yang boleh buat kerja. Berlambak lagi eih orang yang lebih layak pegang jawatan hangpa tu.Hangpa makan elaun tu untuk apa kalau orang kampung dok merana. Bila keluar internet, masuk surat khabar, hangpa meroyan satu kampung. Malu la konon. Itulah akibatnya kalau tak mau jaga kebajikan orang kampung.

Pegawai-pegawai MADA, hangpa kata bila dah siap rumah burung tu baru nak buat jalan. Lanie bukan setakat dah siap, burung pun dah beranak pinak dah. Jalan tak buat-buat jugak. Buat lawatan pi merata dunia boleh pulak. Hangpa jangan dok janji kalau hangpa tak mau buat. Nanti orang kampung menyampah. Hangpa jangan ingat orang kampung ini dongoi-dongoi belaka. Nak tau dongoi tak dongoi, tunggu PRU 13 ni...!










No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...