TERKINI :

Sunday, July 17, 2011

UMCO malu sendiri rupanya pusat hiburan di negeri BN tidak ditutup

Oleh: Tok Non



Bloggers UMCO yang hebat menyerang kerajaan PAS/PR Kedah kerana kononnya 'tunduk kepada DAP' kerana membenarkan pusat hiburan milik pengusaha dibuka sepanjang Ramadhan untuk orang-orang kafir sahaja, tiba-tiba baru sedar rupanya di negeri yang dikuasai UMCO/BN peraturan seperti itu tidak wujud. Mulalah depa pakat-pakat malu sendiri jenuh sorok muka dalam lubang jamban.

Mula tu rasa 'berjaya' serang PAS kerana kononnya tidak hormati bulan Ramadhan tau-tau depa yang terpaksa tunduk dan patuh kepada titah perintah Yahudi APCO, MIC, MCA dan Gerakan supaya terus buka pusat hiburan untuk umat Islam. Ish ish ish sampai tara tu UMCO jadi keldai tunggangan musuh2 Islam.

Di Kedah pusat hiburan dibuka hanya untuk orang kafir, kalau pengusaha berdegil lesen ditarik serta-merta. Kat negeri BN berani buat macam tu...? puihh MCA berdehemm terkencing UMCO.

Adapun bagi Non Muslim lantaklah depa nak berhibur tunggang langgang sampai mampoih pun, UMCO nak susah hati apa depa kapiaq. Lagipun kalau pengundi bukan Melayu hilang.. UMCO yang untung sebab laa ni Cina, India, Siam tengok bayang BN pun tak mau dah.

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...