TERKINI :

Friday, June 24, 2011

Apa bezanya BERSIH dengan acara marathon, lumba basikal & perarakan lain..???

Jalan-jalan Kuala Lumpur pun kerap ditutup untuk acara marathon, lumba basikal, dan pelbagai perarakan lain. Tidak pula ada laporan polis atau aduan dibuat kononnya peniaga dan pemandu teksi hilang pendapatan. Kenapa Himpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai dianggap begitu berlainan sekali?
    • Firdaus Ibrahim ntah nya.. kalau LTDL tu lagi laa... dari dataran merdeka - jalan tun perak - raja chulan - sultan ismail - lebuh ampang dll.. semuanya ditutup.. elok pulak polis kawal.. padahal tu la jalan2 yang jadi "nadi" kuala lumpur.. ok jer..
      16 hours ago ·
    • Abdul Raof sbb dilihat dari sudut negatif dan tak memberikan keuntungan kepada pemimpin UMNO BN.rakyat malaysia jgn takut atau gentar sbb kita menuntut hak kita sebagai rakyat,kita mahukan pilihan raya yang adil bkn carca marba.
      16 hours ago ·
    • Rohaizat Izat he...he.... tang tu polis x tumbang!!!!!! yg ni lak.....gomen yg tumbang!!!!!!
      16 hours ago ·
    • Ali Redza mokata LTDL lalu kok kg,geng2 juai ayaq nyoq,tebu raya sakan la...nk tebalik beca pelanggan dok runtun..nega untung sunguh...tp utk B2.0 depa ketaq yaamat..:p
      16 hours ago ·
    • Abdul Raof kalu umno tanyer adakah x adil lg spr sampai 5 buah negeri jatuh kat PR kita jawap ngan jawapan bodoh.kalu umno tau 4 negeri lg nak tumbang kat PR selain kelantan dah lama dia buat benda yang dia nak buat sekarang iaitu penambahan daftar undi daripada bangladesh,myanmar, bangla
      16 hours ago · · 2 people
    • Putri Dmummy tula mengong namenye... yg jd huru hara.. bkn pasai p wat prhmpunan BERSIH ma.. yg jd huru hara, psai org yg p TPAKSA BERLARI slamatkan diri dr perangai angpa.. dok semboQ ayaQ, gas.. klu xpedih mata, xrasa apa2... xdak sapa nk lari tggang langgang.. slain ngan hgpa dok ligan ngan kayu tgh blkng. BENGAPS tol! huh~
      15 hours ago ·
    • Mazlan Taat Aku sokong perhimpunan ini tetapi elok dibuat distadium merdeka atau dataran merdeka. Kawasan lapang elok dimanafaatkan.
      15 hours ago ·
    • Maggie Curry mazlan taat: bro...yg dok berhimpun ni bkan nak melepak kt kl....kami nak berjalan ke istana negara utk menhantar memorandum kepada yang di pertuan agong.....klu stakat berhimpun kat dataran merdeka ,baik pi lepak kat pekan rabu....LOL
      14 hours ago ·
    • Rohaizat Izat klu wat kat stadium.. mau ka ydp agung turun siap rtm lg ka????
      14 hours ago ·
    • Husaini Harun ala , depa x buat pn appointment dgn pihak istana .. ahaha. depa ada agenda lain .
      13 hours ago ·
    • Pak Lang Foad agenda nak bagi bungkuih ....
      12 hours ago ·
    • Husaini Harun bukan bungkuih tapi nak bagi melingkup negara /
      12 hours ago ·
    • Pak Lang Foad hh sorang je yg terlingkup pas pru13...x leh cari makan dah kena gam ...sabelum terlambat kapal nak karam ...baik cari pelampong
      12 hours ago ·
    • Hassimi Ah maraton dan lumba basikal adalah acara sukan dan yang lain yg berkaitan..yg tak berkaitan ppt la wat laporan polis
      7 hours ago ·
    • Sobrima Aloq Staq Jom ramai2 pi KL pada 9/7/2011 sempena jualan KARNIVAL JUALAN MEGA MALAYSIA - 15.06.2011 - 31.08.2011. Takkan pi shopping pun salah kot?
      2 hours ago ·

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...