TERKINI :

Tuesday, May 17, 2011

Dok Kalut Kristian pikiaq pasai kerja buat depa buat apa.. Tapi apa yg kita buat untuk agama ISLAM kita..??

oleh DepaKata

http://media1-cdn.malaysiakini.com/362/18f9ca549ba6963509b5318c810242c2.jpg

Bab pendakwahan agama Kristian dan cita-cita depa awat kita nak heran naa! Nabi awai lagi dah bagi amaran kat umat Islam..depa dan yahudi takkan redha dengan Islam sampai bila-bila. Sabit tu macam-macam cara depa buat untuk hanyutkan umat Islam.

Cara depa dakwah dan dakyah maha hebat dan tambah hebat bila dibantu oleh orang Islam sendiri. Kita dok kalut cerita persidangan paderi..coba tanya..adakah kita dan pemimpin kita betui-betui jaga Islam mengikut shariah Islam? Setakat Islam pada nama ada la..tapi bab hati dan akhlak lagi terok dari kapiaq.

Mana-mana pemimpin Melayu yang ngaku Islam tapi bini sendiri pun tak pakai tudung/tutup aurat..nak kata ikut/sayangkan Islam camana tu cek oii..selagi pakai mazhab Syafie selagi tu la jambul kat depan kpala tu tak boleh bagi tengok kat orang..takkan tak tau hukum kut?

Jadi, kita renong la balik. Jangan la kita biaq mata kita ditaboq pasiaq oleh orang macam Mat Razali tu atau pencacai-pencacai ahli politik mana-mana Parti kat Malaysia ni. Suma orang dah sama tahap ngan peserta-peserta Maharaja Lawak dah..I'M SORRYYY!

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...