TERKINI :

Sunday, January 16, 2011

Isu Debat : ta alif kaf wau ta.....betul laa PM 1Malaysia nie...!!!

oleh manjungmari

Jangan lah ingat sebagai PM Menteri maka nak cakap sesuatu main sedap mulut aja,, walau pun cakap-cakap tu tak perlu bayar insurance..

Bila dah terlepas cakap, orang ajak berdepan, bersemuka janganlah bagi dalih dengan bermaca alasan...

Tak cukup dengan alasan-alasan, dipergunakan pula menteri, ketua pemuda dan betina jalanan untuk menggantikan diri...

Inikah standard KPI seorang perdana menteri... Jangan pandai mengeluarkan bermacam-macam petunjuk, sedangkan yang empunya diri..aduhai.....

Sekarang lu tengok kehendak rakyat.... jadi tak perlulah nak bagi alasan..

Banyak tu... 68% lebih, negara demokrasi.. kena ikut mana yang lebih....he he.. berani ka.... aku gerenti PM 1Malaysia ta alif kaf wau ta.....

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...